dissabte, 5 de gener del 2013

Carta als altres

7 comentaris:

Garbí24 ha dit...

aquesta també la necessitem....que ho portin, que ho portin jo ho vull

Núria Talavera ha dit...

:) molt bo

una curiositat, les imatges les crees tu mateix?

Jaume ha dit...

Bo, bo, bo… jo signo aquesta carta, també. M'ha fet recordar una mica un post que van penjar un parell de malalts que tenen un bloc que es diu Èstic… no sé què!
Realment, si t'he de ser sincer, és un vell projecte que algun dia hauria d'acabar estampat en una samarreta, si tot va bé.

És aquest: Monarchy

Res, avui tots a dormir aviat, a veure si tenim sort i demà ens ho trobem tot, tot.

Gemma Sara ha dit...

Molt bo! Em dones permís per penjar-la al blog?

M. Roser ha dit...

Tu ves escrivint cartes reivindicatives i així nosaltres només haurem de signar...Quin morro eh!!!

Gemma Sara ha dit...

Fet! Moltes gràcies!!

Anònim ha dit...

Joan, potser encara ho veurem i tot!

Núria, si, tot i que quan són pictogrames com és aquest cas, em baso en alguns que existeixen i els transformo.

Si Jaume, si... un parell de malalts molt malalts: "estictartar.blogspot.com"

Gemma Sara, i tant!